Ste že slišali za Dry January? Kot že prevod besede dry pove, je januarja ves mesec nekaj suho in to je naše grlo – suho oz. brez alkohola. Začelo se je kot Drynuary ( John Ore je leta 2006 skoval to besedo) in počasi je začelo gibanje pridobivati na popularnosti. Leta 2013 so v Združenem kraljestvu celo postavili javno zdravstveno kampanjo, ki ljudi od takrat poziva, da se januarja vzdržijo alkohola. Zanimivo je, da so že leta 1942 imeli Finci Sober January – trezen januar. Vsekakor koristi umiritev od norega decembra.
Čeprav sledi Dry January na milijone ljudi, seveda niso vsi navdušeni nad tem. Večina sovraži gibanje predvsem zaradi tega, ker ga je kot pop trend možnost zaslediti v vseh družabnih omrežjih.
Za vse tiste, ki jim ne diši preveč, da bi bili cel mesec le na vodi, radenski ali pa sokovi, se je sedaj pojavil nov trend, ki ni zaželen le januarja. Vse več ljudi si želi manj alkohola v pijačah, zato so tudi destilarne in pivovarne prisluhnile tem.
Brezalkoholno pivo poznamo že kar dolgo, a le iz industrijskih pivovarn, sedaj pa so uspešno začele lansirati brezalkoholno ali pa zelo nizko alkoholno IPA tudi nekatere craft pivovarne npr. Pelicon je lansiral IPA Relax, ki ima le 2,8 % alkoholna. Tudi pri ginih v Sloveniji ne zaostajamo za trendi. Craft destilarna Brin ponuja odličen brezalkoholni gin Virgin Zero, ki je popolnoma brez alkohola. Zraven pa še slovenski tonik Hoopy tonic.
Sedaj so že prvi poskusi pri rumih in viskijih, pa da vidimo, kaj nam prinaša leto 2020 glede tega.